Novice

clnews/1406625717748029370.jpg
Čas dneva je ključen za natančno testiranje za bolezni

Raziskovalci iz Univerze v Surreyju in z Inštituta za raziskave raka Londonu so ugotovili, da čas dneva in pomanjkanje spanja, pomembno vplivajo na našo presnovo. Ugotovitev je pomembna pri odločitvah o najboljšem času dneva za testiranje bolezni; kot so na primer rak ali bolezni srca in ožilja ter za učinkovito doziranje zdravil. 

Preberite več»
clnews/14047174811632395281.jpg
Nizka raven omega-3 maščobnih kislin lahko povzroči težave s spominom

V novi študiji, objavljeni v medicinski reviji American Academy of Neurology, so odkrili, da prehrana s premajhno vsebnostjo omega-3 maščobnimi kislinami povzroča, da se možgani hitreje starajo, manjše so sposobnosti razmišljanja in pomnjenja.

Preberite več»
clnews/14017238201152793815.jpg
Povezava med moškim zdravjem in njihovi izpostavljenosti testosteronu v maternici

Znanstveniki iz Centra za reproduktivno zdravje na Univerzi v Edinburgu so raziskovali predispozicije za zdravje moških. Raziskovalci so ugotovili, da na zdravje moških lahko vplivajo nizke koncentracije testosterona v maternici. 

Preberite več»
clnews/14010968721455288584.jpg
Impulzivnost je dejavnik tveganja za zasvojenost s hrano

Ste si že kdaj rekli ko ste imeli vrečko čipsa pred sabo, da boste pojedli le eno pest, nato pa nekaj minut kasneje spoznali, da ste pojedli ves paket? Nedavna študija je pokazala, da takšno impulzivno obnašanje ni lahko kontrolirati. To  je lahko dejavnik tveganja za razvoj odvisnosti od hrane in motnje prehranjevanja.

Preberite več»
clnews/1398714190323674786.jpg
Dober spanec

Splošno znano je, da je spanje ključnega pomena za ohranjanje našega zdravja. V zadnji študiji objavljeni v reviji  The Lancet Diabetes & Endocrinology  so ugotovili, da lahko pomanjkanje dobrega spanca poveča tveganje za sladkorno bolezen tipa 2, debelost in druge presnovne motnje.

Preberite več»
clnews/13952520721189030752.jpg
Pri prenajedanju kalorije, ne proteini, prispevajo k povečanju telesne maščobe

Ključna ugotovitev študije je, da so kalorije bolj pomembne od beljakovin, saj porabijo presežne količine energije glede na povečanje telesne maščobe.

Preberite več»
clnews/1392987644872900234.jpg
Probiotiki lahko zmanjšajo vnetje

Nove študije prikazujejo, da probiotiki oziroma t.i. dobre bakterije lahko znižajo raven vnetja v telesu, kar lahko pomaga bolnikom, kateri so oboleli z vnetnimi boleznimi, kot je ulcerozni kolitis.

 

Preberite več»
clnews/13877903151959387312.jpg
Vitamin E lahko zmanjša tveganje za nastanek raka na jetrih

Vitamin E je vodotopen vitamin z antioksidativnimi  lastnostmi. V številnih raziskavah so dokazali, da lahko vitamin E prepreči poškodbe DNA in da lahko zmanjša tveganje za nastanek raka na jetrih. Rak na jetrih je tretji najpogostejši vzrok smrti zaradi rakavih obolenj v svetu.  

Preberite več»
clnews/13875368942099375886.jpg
Vitamin C lahko zmanjša nastanek srčno žilnih bolezni in raka

Raziskovalci so prepričani, da je priporočena dnevna doza uživanja vitamina C manj kot pol od tega, kolikor bi pravzaprav morala biti. 

Preberite več»
clnews/1386325361561386059.jpg
Ideje za izvrsten zajtrk z manj maščobami

Kar pojeste za zajtrk navadno narekuje, kakšen bo videti preostanek dneva. Gre za najpomembnejši prehranski obrok, ki tudi vpliva na to, kako zdravi boste. Torej, če bi začeli s 400 kalorijami v slastno gosti in žvečljivi žemlji brez kakršnihkoli vlaken, in jo dopolnili z zlato rumenim maslom z dodatnimi 100 do 200 kalorijami, ste v bistvu pojedli prazen visoko kalorični zajtrk.

Preberite več»

1 2 3 4 Naprej